pneu

na asfalt/beton:

na tyto pevné povrchy se nejlépe hodí tvrdšní pneu buďto s vnitřním nebo lehkým vnějším vzorkem.pokud použijete pneu která je vhodná na šotolinu auto nebude držet na trati a bude se dostávat do smyku.šotolinové pneumatiky se na tomto povrch rychle sjíždějí. např.:sedan hawg tyres od ARP

(ARP9853) Sedan Hawg Tyres (4ks)

na šotolinu: 

na tento nezpevněný povrch se naopak používá pneu s měkkou směsí a vělkým vnějším vzorkem.tady už je loterie mezi pneumatikami důležitá protože to hraje větší roli než na zpevněném povrchu.:

ARP Rally Block:o těchto pneumatikách si myslím že jsou nejuniverzálnější protože mají skvělý vzorek na šotolinu a na asfaltu taky drží pěkně a ani se tam moc nesjedou ,myslím že v této době jsou nejlepší koupě v poměru cena/výkon/výdrž.

(ARP9010) ARP Rally Block (4ks)

 Ripmax Rally Block:tyto pneumatiky jsou zatím nejlepší volbou na šotolinu co se týče výkonu, ovšem mají jedno velké mínus a tím je výdrž vzorku.na šotolinu je to jednoznačně nejlepší volba ale i tam se sjedou mnohem rychleji než konkurenční pneu.Pokud si je vemete na asfalt okamžitě vzorek zmizí a budete mít čtyři stovky v čudu.pokud tedy máte dost financí ,jsou pro vás,ale pokud nejste takoví kteří můžou mít na každej třetí závod nové pneu kupte ARP Rally Block

(33002) Sada kol Rally (zlatá) (4ks)

 

na smíšené povrchy:

na rzty se smíšeným povrchem se hodí spíše pneumatiky které jsou určené na povrch kterého je na dané rzetě více , z mých zkušeností ale vím že většina jezdců však volí pneu určené na šotolinu.jinak jedna z nejpopulárnějších volb pro smíšené povrchy si myslím že jsou předchozí ARP Rally Block a ještě

HPI pirelli T rally S compound (pozor prosím nezaměnte S compound za compound)

(4468) Pneu Pirelli T Rally S Compound (2ks)