pneu
na asfalt/beton:
na tyto pevné povrchy se nejlépe hodí tvrdšní pneu buďto s vnitřním nebo lehkým vnějším vzorkem.pokud použijete pneu která je vhodná na šotolinu auto nebude držet na trati a bude se dostávat do smyku.šotolinové pneumatiky se na tomto povrch rychle sjíždějí. např.:sedan hawg tyres od ARP
na šotolinu:
na tento nezpevněný povrch se naopak používá pneu s měkkou směsí a vělkým vnějším vzorkem.tady už je loterie mezi pneumatikami důležitá protože to hraje větší roli než na zpevněném povrchu.:
ARP Rally Block:o těchto pneumatikách si myslím že jsou nejuniverzálnější protože mají skvělý vzorek na šotolinu a na asfaltu taky drží pěkně a ani se tam moc nesjedou ,myslím že v této době jsou nejlepší koupě v poměru cena/výkon/výdrž.
Ripmax Rally Block:tyto pneumatiky jsou zatím nejlepší volbou na šotolinu co se týče výkonu, ovšem mají jedno velké mínus a tím je výdrž vzorku.na šotolinu je to jednoznačně nejlepší volba ale i tam se sjedou mnohem rychleji než konkurenční pneu.Pokud si je vemete na asfalt okamžitě vzorek zmizí a budete mít čtyři stovky v čudu.pokud tedy máte dost financí ,jsou pro vás,ale pokud nejste takoví kteří můžou mít na každej třetí závod nové pneu kupte ARP Rally Block
na smíšené povrchy:
na rzty se smíšeným povrchem se hodí spíše pneumatiky které jsou určené na povrch kterého je na dané rzetě více , z mých zkušeností ale vím že většina jezdců však volí pneu určené na šotolinu.jinak jedna z nejpopulárnějších volb pro smíšené povrchy si myslím že jsou předchozí ARP Rally Block a ještě
HPI pirelli T rally S compound (pozor prosím nezaměnte S compound za D compound)